Η κα Νενέρογλου-Πεταλωτή Κατερίνα σπούδασε στο Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της φοίτησε στο Κatholieke Hogeschool Zuid-West-Vlaaderen, του Βελγίου, καθώς επίσης έκανε την πρακτική της άσκηση στο “Il Pratone ex I.P.P.A.I.” Genova, της Ιταλίας. Ασχολήθηκε με τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των ευρωπαικών χωρών, καθώς παρευρέθηκε για εκπαίδευση σε Μοντεσσοριανά σχολεία (Ιταλία) και σχολεία Φρενέ (Βέλγιο). Είναι κάτοχος του διπλώματος Montessori Early Childhood Teacher Diploma του North American Montessori Center. Παράλληλα συμμετείχε στο study group “Dialogues on Education” του Reggio Emilia, ενώ έχει παρουσιάσει σε Διεθνές Συνέδριο εμπειρίες απο το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος, Μ.Α. Ιnterior Design / Childcare Design στο University of Central Lancashire, ενώ πραγματοποιεί τις σπουδές της στον Ελληνικό Πολιτισμό του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Επιπροσθέτως, έχει εξειδικευτεί στην Ειδική Αγωγή και στις Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία ΕΚΠΑ, καθώς εργάστηκε με παιδιά με ειδικές ανάγκες στην προσχολική ηλικία μέσω της παιχνιδοθεραπείας και της εικαστικής ψυχοθεραπείας.
Η κα Νενέρογλου – Πεταλωτή Νάνσυ ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα ‘Ψυχολογίας’ και ‘Συμβουλευτικής Ψυχολογίας’ (BSc Psychology, MSc Psychology and Counselling) του University of Sheffield. Εκδήλωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συσχέτιση της ανθρώπινης ψυχολογίας και στην σωματική υγεία, εστιάζοντας την προσοχή της στην έρευνα μοντέρνων συναισθηματικών καταστάσεων και συναισθημάτων όπως για παράδειγμα στην αλεξιθυμία, το κοινωνικό άγχος, και τα συμπτώματα κατάθλιψης. Εκπαιδεύτηκε στην Κλινική Νευροψυχολογία της Μείζων Κατάθλιψης και Σχιζοφρένειας (BPS Learning Centre). Ασχολήθηκε με την έρευνα πάνω στη σχέση γονέα και παιδιού μεταξύ διαζευγμένων και μη διαζευγμένων οικογενειών. Εξειδικεύτηκε στην ‘Εκπαιδευτική Ψυχολογία’ (ΕΚΠΑ), καθώς επίσης μετεκπαιδεύτηκε παίρνοντας πιστοποίηση στην ‘Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση’ (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας). Εργάστηκε στον τομέα της Ειδικής Αγωγής, ενώ ασχολείται για αρκετά χρόνια με την online συμβουλευτική παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη μέσω διαδικτύου.
Η κα Αλεξανδρίδου Βιβή σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της μελέτησε το παιχνίδι, ως δυναμικό πλαίσιο μάθησης και ανάπτυξης στο νηπιαγωγείο. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση, θέτοντας για πρώτη φορά σε εφαρμογή το καινοτόμο πρόγραμμα: «Δασικό Νηπιαγωγείο», το οποίο παρουσίασε σε ημερίδες με θέμα τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις και τα καινοτόμα προγράμματα προσχολικής παιδαγωγικής. Έχοντας εργασθεί ως νηπιαγωγός σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα που υποστηρίζουν τη μάθηση στη φύση, απέκτησε ανάλογη εμπειρία και ειδίκευση στις εξωτερικές δραστηριότητες. Έχει επίσης πραγματοποιήσει παράλληλη στήριξη σε παιδιά με ειδικές ανάγκες, ενώ ασχολείται με την δημιουργική γραφή παραμυθιών ύστερα από τη συμμετοχή της σε αντίστοιχο εργαστήριο.
Η κα Ζουμπατιανού Θάλεια Στέλλα φοίτησε στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στον πολυπολιτισμικό εναλλακτικό παιδικό σταθμό και νηπιαγωγείο “Kinder Barcelona” στη Βαρκελώνη, δουλεύοντας με δίγλωσσα και τρίγλωσσα παιδιά. Η φιλοσοφία του σχολείου αυτού εμπνέεται από τις αρχές της Dr Emmi Pikler. Eπιπροσθέτως, παρακολούθησε τα εκπαιδευτικά προγράμματα διαφόρων παιδικών σταθμών σε Ελλάδα και Ισπανία. Αυτή η εκτεταμένη της έρευνα αποτέλεσε το υλικό της πτυχιακής της εργασίας με τίτλο: «Οι Ψυχολογικές Επιδράσεις από την Επιβολή Ορίων στη Ζωή των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας. Απόψεις Γονέων και Παιδαγωγών. Συγκριτικά Δεδομένα από Ελλάδα και Ισπανία». Είναι κάτοχος του διπλώματος Montessori Infant/Toddler (0-3), από το North American Montessori Center , καθώς και πιστοποιημένη εκπαιδευτής βρεφικής κολύμβησης από το διεθνές δίκτυο Birthlight. Ασχολήθηκε με την σωματική έκφραση στην προσχολική ηλικία, εμβαθύνοντας τις πρακτικές της στην ανάπτυξη της καλής επικοινωνίας του σώματος, του μυαλού και των συναισθημάτων, μέσα από την κίνηση και τον συντονισμό των μελών του σώματος.
Η κα Ευδερίδου Έλενα φοίτησε στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου ανέπτυξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εμψύχωση των ομάδων και τη βιωματική εκπαίδευση, το θέατρο και το δραματικό παιχνίδι καθώς και τη μουσική παιδαγωγική. Για να εμβαθύνει τις γνώσεις και την εμπειρία της ως προς το άνοιγμα προς την ετερότητα και την αποδοχή του «άλλου» συνέχισε τις σπουδές της στο ελληνογαλλικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτικές της πολυγλωσσίας και γλωσσικές πολιτικές. Διάδοση των γλωσσών και των πολιτισμών σε πολύγλωσσα και πολυπεριβάλλοντα» το οποίο διεξήχθη με συνεργασία του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΑΠΘ και του Faculté des Langues του Université du Maine. Αυτό της επέτρεψε να ταξιδέψει στη Γαλλία, να έρθει σε επαφή με το γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα μέσω πρακτικών ασκήσεων και έπειτα να εργαστεί εκεί σto σχολείο Μοντεσσοριανής αγωγής El Nido Montessori International School (El Nido Montessori École Internationale).
Η κα. Φουστέρη Αθηνά είναι απόφοιτος του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (2016) και του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (2020). Από τον Ιανουάριο του 2019, εκπονεί τη διδακτορική της διατριβή στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ως υπότροφος του Ιδρύματος Ωνάση. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, ανέπτυξε έντονο ενδιαφέρον για τη συμμετοχή των παιδιών στο σχεδιασμό και τη μάθηση, καθώς και για τα παιχνίδια-αντικείμενα και τους υπαίθριους χώρους παιχνιδιού. Από το 2016, εργάζεται στο σχεδιασμό και την εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων για μικρά παιδιά, με άξονα την Αρχιτεκτονική, τις Τέχνες και το Design. Έχει συν-επιμεληθεί δράσεις και εργαστήρια κατασκευών και συμμετοχικού σχεδιασμού με παιδιά, στο πλαίσιο συνεργασίας με δημοτικούς φορείς, όπως το Φεστιβάλ Πηνειού. Είναι συνεργάτιδα του Arkki School of Architecture for Children and Youth και μέλος της ερευνητικής ομάδας Design Lab for Kids. Βρίσκεται συστηματικά σε συνέδρια, επιμορφωτικά σεμινάρια και εργαστήρια, ως συμμετέχουσα αλλά και ως διοργανώτρια. Κατέχει πιστοποίηση στη Μουσειακή Εκπαίδευση από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στο Σχεδιασμό και στην Ασφάλεια Χώρων Παιχνιδιού.
Η κα Ασλανίδου Μαρία σπούδασε στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατά την διάρκεια των σπουδών της ειδικεύτηκε στον τομέα της αισθητικής αγωγής. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση εμβαθύνοντας στην διαπολιτισμική αγωγή, μέσα από τις συνιστώσες της διαπολιτισμικής ετερότητας και αποδοχής του «άλλου». Το θέμα αυτό λειτούργησε σαν ερέθισμα για περισσότερη μελέτη, με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει την διπλωματική της έρευνα και εργασία με τίτλο «Η διαχείριση της θρησκείας και της θρησκευτικής ετερότητας στο σχολείο. Απόψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών», η οποία κατέστη ως αντικείμενο έρευνας και παρουσίασης από διδάκτορες και καθηγητές σε ομιλίες και διαλέξεις με θέμα την «Διαπολιτισμική Αγωγή στο σχολείο». Επιπροσθέτως, εξειδικεύτηκε στην «κινησιολογία στην προσχολική ηλικία» και στη ‘yoga kids’ στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο πρόγραμμα Μεταπτυχιακών σπουδών με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Η κα Ιωαννιδου Βασιλική αποφοίτησε από το τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε στο πρόγραμμα Erasmus για σπουδές στην Νορβηγία, όπου είχε την δυνατότητα να κάνει πρακτική άσκηση σε παιδικό σταθμό που εμβαθύνει στις υπαίθριες δραστηριότητες. Ολοκλήρωσε τη πτυχιακή της εργασία με τίτλο «Outdoor activities στα προσχολικά κέντρα της Νορβηγίας» μέρος της οποίας παρουσίασε στα πλαίσια του Διεθνούς Συνεδρίου Προσχολικής Αγωγής. Με το πρόγραμμα Erasmus Plus εργάστηκε στο σχολείο Escuela Infantil Reggio στην Μαδρίτη, του οποίου η φιλοσοφία εμπνέεται απο τις αρχές του Reggio Emilia, της Dr. Emmi Pikler, και της Practica psicomotriz Aucouturier.
Η κα Αγαπίου Παναγιώτα φοίτησε στο τμήμα Βρεφονηπιοκομίας και Ειδικής Αγωγής του δημοσίου ΙΕΚ Ευόσμου. Κατα τη διάρκεια των σπουδών της, πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Reggio- Θεσσαλονίκη, προσέγγιση Reggio Emilia από όπου ενστερνίστηκε στοιχεία της φιλοσοφίας και της μεθοδολογίας της εκλεκτιστικής παιδαγωγικής αυτής. Επιπροσθέτως, εκπαιδεύτηκε παίρνοντας πιστοποίηση στο ετήσιο πρόγραμμα «Παιδοψυχολογία» του Κ.Δ.Β.Μ.1, πιστοποιημένο από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Υπουργείου Παιδείας (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π).
Η κα Νάσια Παπαδάνη είναι απόφοιτη του Τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του τμήματος Βρεφονηπιοκομίας στο Δημόσιο ΙΕΚ Θέρμης. Κατα την διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτικής της άσκηση στο Reggio Θεσσαλονίκη, προσέγγιση Reggio Emilia οπου ήρθε σε επαφη με καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης. Επιπλέον, είναι κάτοχος πιστοποίησης της Gordon Hellas με θέμα «Αποτελεσματικός δάσκαλος, αποτελεσματικός γονέας με σκοπό την αλληλεπίδραση, αντιμετώπιση και επαφή των παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης».
Η κα Όλγα Ντίνα φοίτησε στο Δημόσιο ΙΕΚ Επανομής με ειδικότητα την Προσχολική Αγωγή. Στη συνέχεια κατέκτησε το BA in Early Childhood Studies από το Metropolitan College of Thessaloniki. Μέσα από την επαγγελματική της πορεία σε σχολεία του Βελγίου εστίασε το ενδιαφέρον της για την μέθοδο της Μαρία Μοντεσσόρι. Αυτό την οδήγησε να εμπλουτίσει τις γνώσεις της παρακολουθώντας το Montessori Assistants πρόγραμμα του AMI Montessori Institute στο Λονδίνου. Τέλος, κατέχει επαγγελματική εμπειρία σε σχολείο Reggio Emilia inspired στη Σιγκαπούρη για τουλάχιστον δυο χρόνια όπου ενστερνίστηκε την φιλοσοφία του Reggio Emilia.
Η κα Στρογγύλη Τσιώτσιου Εμμανουέλα φοίτησε στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο πολυπολιτισμικό σχολείο «Montessori Children’s House» στη Σόφια, δουλεύοντας με δίγλωσσα και τρίγλωσσα παιδιά. Η εμπειρία αυτή λειτούργησε ως ερέθισμα για περισσότερη μελέτη, με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει τη διπλωματική της έρευνα και εργασία με τίτλο. «Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης σε ένα μοντεσσοριανό περιβάλλον: προσωπικές αντιλήψεις μοντεσσοριανών παιδαγωγών». Επιπροσθέτως, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την προσέγγιση Reggio Emilia, μεταξύ των οποίων το online e-learning webinar από το δίκτυο Reggio Children με τίτλο: «Children and Music». Παράλληλα, ξεκίνησε τις σπουδές της στο Δημοτικο Ωδείο Θεσσαλονίκης στα θεωρητικά της μουσικής ενώ ολοκλήρωσε τις σπουδές της και είναι κάτοχος του πτυχίου Ειδικής Αρμονίας του Αλεξάνδρειου Ωδείου Θεσσαλονίκης. Τέλος συμμετείχε με το πρόγραμμα Erasmus Plus για δέκα ημέρες ως team leader της Ελληνικής ομάδας στο project με τίτλο “Thinking Outside the Box” στην Ουγγαρία το 2018.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkPrivacy policy