Η κα Νενέρογλου-Πεταλωτή Κατερίνα σπούδασε στο Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της φοίτησε στο Κatholieke Hogeschool Zuid-West-Vlaaderen, του Βελγίου, καθώς επίσης έκανε την πρακτική της άσκηση στο “Il Pratone ex I.P.P.A.I.” Genova, της Ιταλίας. Ασχολήθηκε με τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των ευρωπαικών χωρών, καθώς παρευρέθηκε για εκπαίδευση σε Μοντεσσοριανά σχολεία (Ιταλία) και σχολεία Φρενέ (Βέλγιο). Είναι κάτοχος του διπλώματος Montessori Early Childhood Teacher Diploma του North American Montessori Center. Παράλληλα συμμετείχε στο study group “Dialogues on Education” του Reggio Emilia, ενώ έχει παρουσιάσει σε Διεθνές Συνέδριο εμπειρίες απο το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος, Μ.Α. Ιnterior Design / Childcare Design στο University of Central Lancashire, ενώ πραγματοποιεί τις σπουδές της στον Ελληνικό Πολιτισμό του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Επιπροσθέτως, έχει εξειδικευτεί στην Ειδική Αγωγή και στις Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία ΕΚΠΑ, καθώς εργάστηκε με παιδιά με ειδικές ανάγκες στην προσχολική ηλικία μέσω της παιχνιδοθεραπείας και της εικαστικής ψυχοθεραπείας.
Η κα Νενέρογλου Νάνσυ ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα ‘Ψυχολογίας’ και τις μεταπτυχιακές σπουδές της στη ‘Συμβουλευτική Ψυχολογία’ στο University of Sheffield, όπου έκανε τη διατριβή της πάνω στη σχέση γονέα και παιδιού μεταξύ διαζευγμένων και μη διαζευγμένων οικογενειών. Εκπαιδεύτηκε στην Κλινική Νευροψυχολογία της Μείζων Κατάθλιψης και Σχιζοφρένειας στο BPS Learning Centre. Είναι ψυχοθεραπεύτρια της Αφηγηματικής Ψυχοθεραπείας (Dulwich Center of Narrative Therapy).Επιπλέον, μετεκπαιδεύτηκε παίρνοντας εξειδίκευση στην ‘Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση’ (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας) και στην ‘Εκπαιδευτική Ψυχολογία’ (ΕΚΠΑ). Εκπαιδεύτηκε πάνω στο online therapy στο University of Sheffield καθώς επίσης και στη θεραπευτική προσέγγιση της βιοανάδρασης (biofeedback). Επιπροσθέτως, είναι συνιδρίτρια του παιδικού σταθμού και νηπιαγωγείου Reggio Θεσσαλονίκη με τη φιλοσοφία Reggio Emilia.
Η κα Ελένη Περαντζάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Συνέχισε την εκπαίδευσή της συμμετέχοντας στο Πρόγραμμα Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, θεραπεία μέσω τέχνης (Art Therapy). Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, εργάστηκε εθελοντικά σε μειονότητες καταυλισμών Ρομά, ενισχύοντας τη συμμετοχή των παιδιών Ρομά στο ελληνικό νηπιαγωγείο, καθώς και σε οίκους ευγηρίας ως δασκάλα ζωγραφικής. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της, εργάστηκε στον Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, αλλά και σε ιδιωτικά νηπιαγωγεία. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί και εργαστεί στην Ιρλανδία σε παιδικό σταθμό Montessori. Παράλληλα, ασχολείται με τα εικαστικά και ολοκληρώνει το δεύτερο προπτυχιακό της στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Πρόσφατα, πραγματοποίησε τις σπουδές της ως υπότροφος Erasmus στο ESAAA – École Supérieure d’ArtAnnecy Alpes, στο Annecy της Γαλλίας, ενισχύοντας την καλλιτεχνική και εκπαιδευτική της πρακτική.
Η κα Βουζουλίδου Ελβίτα ειναι απόφοιτη του τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Παράλληλα σπούδασε Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας με ειδίκευση στη συμβουλευτική γονέων και στη συμβουλευτική παρέμβαση για παιδιά με ειδικές δυσκολίες.Το πτυχίο της νηπιαγωγού είναι το δεύτερο της πτυχίο καθώς έχει σπουδάσει Δημόσιες σχέσεις και Επικοινωνία. Στα πλαίσια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτικής της άσκηση στο Reggio Thessaloniki εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και εμπειρίες σε μία παιδαγωγικη φιλοσοφία που ανταποκρίθηκε επάξια στις παιδαγωγικές της επιδιώξεις. Η φιλοσοφία της συμπερίληψης αποτέλεσε επίσης έναν απαραίτητο και συνάμα ενδιαφέρον τομέα για την ίδια που την οδήγησαν σε μεταπτυχιακές σπουδές της ειδικής αγωγής.
Η κα Ελένη Μπασδάρα σπούδασε στο τμήμα βρεφονηπιοκομίας του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της φοίτησε μέσω του προγράμματος Erasmus στο Κatho University του Βελγίου καθώς επίσης αργότερα παρακολούθησε μια σειρά μαθημάτων στο Queen Maud University College of Early Childhood Education της Νορβηγίας και πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση μέσω του προγράμματος Erasmus placement στον παιδικό σταθμό Berg Barnehagen Trondheims Asylselkap. Μετά το πέρας των σπουδών της εργάστηκε για 9 συνεχή έτη στο εξωτερικό. Αρχικά στο Μόναχο ως βρεφονηπιοκόμος σε αγγλογερμανικά βρεφικά τμήματα και στη συνέχεια ανέλαβε την παιδαγωγική διεύθυνση ενός Elterninitiative Kindergarten (Parent Cooperative) νηπιαγωγείο συνδιοίκησης γονέων – παιδαγωγών – δήμου στο οποίο είχε την ευκαιρία να εφαρμόσει την προσέγγιση Reggio. Είναι απόφοιτος του Frei Universität of Berlin και απέκτησε τον τίτλο Μ.Α. in Childhood Studies and Children’s Rights. Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών της σπουδών επισκέφθηκε την Τανζανία και εργάστηκε εθελοντικά σε παιδικό σταθμό της πόλης Arusha. Ακόμη είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί νηπιαγωγεία που λειτουργούν με την υποστήριξη μικρών NGO. Είναι κάτοχος του Zertifikat Reggio Grundlehrgang και Zertifikat Reggio Atelier Lehrgang του Forum Reggio Pädagogik Austria. Μετεκπαιδεύτηκε στο Management κέντρων προσχολικής αγωγής και φροντίδας στην Αυστρία. Τα τελευταία χρόνια εργαζόταν στη Βιέννη, στην παιδαγωγική διεύθυνση Μοntessori Integrative Familiengruppe (2-6 ετών) συμπεριληπτικής εκπαίδευσης έχοντας τη δυνατότητα να συνεργαστεί με παιδαγωγούς ειδικής αγωγής. Τέλος παρακολούθησε πρόσφατα την επιμόρφωση: Κατάρτιση εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι η ευαισθητοποίηση παιδιών, γονέων και παιδαγωγών για τα δικαιώματα των παιδιών, η εκπαίδευση της συμπερίληψης και η χρήση νέων τεχνολογιών από παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Η κα Δήμητρα Αρματά φοίτησε στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο Reggio Θεσσαλονίκη, προσέγγιση Reggio Emilia. Ασχολήθηκε με τη σωματική έκφραση καθώς έχει πολυετή ενασχόληση με τον χορό. Toν Μάρτιο του 2021 συμμετείχε στον πρώτο κύκλο σεμιναρίων του Institute Reggio Greece σε συνεργασία με το Reggio Children της Ιταλίας εμβαθύνοντας τις γνώσεις της στις αρχές της φιλοσοφίας του Reggio Emilia.
Η κ. Ζάχαρη Βαΐα φοίτησε στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Παράλληλα για πολλά χρόνια ασχολήθηκε με τον χώρο του αθλητισμού και πιο
συγκεκριμένα τη Πετοσφαίριση. Επιπροσθέτως, παρακολουθεί το Επιμορφωτικό Σεμινάριο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πατρών στην Ειδική Αγωγή.
Η κα Νικολέττα Ρουμπίδου- Σακαλή είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής γλώσσας και Λογοτεχνίας (English Language and Literature) του Αμερικάνικου Κολλεγίου Θεσσαλονίκης Ανατόλια (ACT). Κατά τη διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση σε δίγλωσσο νηπιαγωγείο στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Αμερικανικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης Ανατόλια (ACT) με τίτλο “Industrial /Organizational Psychology”. Είναι ενεργό μέλος της ΧΑΝΘ Θεσσαλονίκης αλλά και των κατασκηνώσεων της. Έχει λάβει πενταετή εκπαίδευση στην Σχολή Στελεχών, έχοντας παρακολουθήσει επιμορφώσεις και σεμινάρια σχετικά με την ομαδικότητα, τη συνεργασία, την ηγεσία αλλά και την παροχή πρώτων βοηθειών. Επιπροσθέτως έχει πολυετή ενασχόληση με το χορό και τη μουσική.
Η κα Παπαμπούκλη Ayberk Ισμήνη είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Διαθέτει πάνω από δέκα χρόνια εμπειρίας, σε διεθνή και δίγλωσσα νηπιαγωγεία της Κωνσταντινούπολης, ως αγγλόφωνη παιδαγωγός, δίνοντας πάντα προτεραιότητα στη συμπερίληψη, τη δημιουργικότητα, το παιχνίδι και τη θετική ενθάρρυνση. Πιστεύει στη δύναμη μιας δημοκρατικής τάξης όπου εκτιμάται η φωνή κάθε παιδιού και όπου η μάθηση καθοδηγείται από την περιέργεια και την εξερεύνηση των ίδιων των παιδιών. Έχει λάβει επιμέρους επιμορφώσεις πάνω στην Ειδική Αγωγή, στο Συμπεριληπτικό Αισθητηριακό παιχνίδι στη φύση, στην εκμάθηση Αγγλικής γλώσσας ως ξένης γλώσσας σε παιδιά και ενήλικες και στην Κινούμενη Εικόνα. Αυτή τη στιγμή παρακολουθεί το μεταπτυχιακό της στην Εκπαίδευση με εστίαση στην Ειδική Αγωγή και Αποκατάσταση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, εμπλουτίζοντας περαιτέρω την ικανότητά της να υποστηρίζει όλους τους μαθητές ανεξαιρέτως.
Η κα Σπανίδου Μαρία είναι απόφοιτη του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει ολοκληρώσει το δεύτερο κύκλο σπουδών της με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Επίσης, έχει παρακολουθήσει τα επιμορφωτικά προγράμματα της “Ειδικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης” και της “Σεξουαλικής Υγείας στο Σχολικό Περιβάλλον” του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής αντίστοιχα, λαμβάνοντας τις ανάλογες πιστοποιήσεις. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει το ετήσιο πρόγραμμα μελέτης του Παιδικού Ιχνογραφήματος του Εκπαιδευτικού Ομίλου Ευδόκιμος. Παράλληλα έχει ασχοληθεί με το Messy Play, τον φυσικό τρόπο που προάγει το αισθητηριακό παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης και έκφρασης. Μετά την πολυετή ενασχόληση της με τη μουσική πραγματοποίησε τις σπουδές της στην “Μουσικοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις” στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τέλος, έχει εργαστεί τα τελευταία τρία χρόνια ως νηπιαγωγός σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα που υποστηρίζουν τη μάθηση στη φύση και την Μοντεσσοριανή Αγωγή.
Η κα. Εμμανουέλα Στρογγύλη Τσιώτσιου είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση μέσω του προγράμματος Erasmus Plus στο πολυπολιτισμικό σχολείο “Montessori Children’s House” στη Σόφια, δουλεύοντας με δίγλωσσα και τρίγλωσσα παιδιά. Κατέχει πιστοποίηση από το International Montessori Institute (IMI) στα Montessori Arts (3-6 ετών) και Montessori Mathematics (3-6 & 6-12 ετών). Παράλληλα, έχει επιμορφωθεί σχετικά με την παιδαγωγική Reggio από το διεθνές δίκτυο Reggio Children και το Reggio-Inspired Institute του Lesley University. Επιπλέον, ξεκίνησε τις σπουδές στο Δημοτικό Ωδείο Θεσσαλονίκης στα ανώτερα θεωρητικά της μουσικής, ενώ έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της και είναι κάτοχος του πτυχίου “Ειδικό Αρμονίας” του Αλεξάνδρειου Ωδείου Θεσσαλονίκης. Τέλος, πραγματοποιεί τις σπουδές της στην “Μουσικοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις” στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σχεδιάζοντας το δικό της πρόγραμμα μουσικοθεραπείας για παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης ηλικίας 3-6 ετών.
H κα Ροδούλα Σμυρλή είναι απόφοιτη από το τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Διεθνές Πανεπιστημίου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Reggio Θεσσαλονίκη. Τον Μάρτιο του 2021 συμμετείχε στον πρώτο κύκλο σεμιναρίων του Institute Reggio Greece σε συνεργασία με το Reggio Children της Ιταλίας εμβαθύνοντας τις γνώσεις της στις αρχές της φιλοσοφίας του Reggio Emilia.
Η κ. Άννα Καλεντέρογλου είναι απόφοιτη του τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Με το πέρας των σπουδών της και παράλληλα με την εργασιακή της πορεία στο κομμάτι ης παιδαγωγικής σπούδασε Βοηθός Φαρμακείου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε σεμινάρια που αφορούσαν τις παιδιατρικές ασθένειες και πως αντιμετωπίζονται. Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία το εργαστήρι Θετικής Διαπαιδαγώγησης και είναι μια μέθοδος που ακολουθεί καθημερινά στην τάξη της καθώς θεωρεί πως κάθε άνθρωπος μικρός και μεγάλος πρέπει να αντιμετωπίζεται με αγάπη, σεβασμό, αξιοπρέπεια, καλοσύνη, σταθερότητα. Έχει λάβει επιμέρους επιμορφώσεις πάνω στο Παιχνίδι στη Φύση, στις Κινητικές διαταραχές, στις Μαθησιακές Δυσκολίες, στις Γραφοκινητικές Δεξιότητες, στη Διαφοροποιημένη διδασκαλία. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση σε σχολεία διαπολιτισμικά και αυτό ήταν η αφορμή ώστε να κατακτήσει την επιμόρφωση πάνω στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Προσεγγίζοντας την Πολυπολιτισμικότητα στο εκπαιδευτικό σύστημα.Επίσης, έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό της πάνω στην Εκπαίδευση και στις Νέες Τεχνολογίες της εξ’ αποστάσεως Διδασκαλίας και Μάθησης στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Τέλος έχει εργαστεί τα τελευταία 4 χρόνια σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα που υποστηρίζουν την μάθηση στην φύση και το σεβασμό στο περιβάλλον.
Η κα Παντελή Αγγελική είναι απόφοιτη του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, συμμετείχε σε διάφορες εθελοντικές δράσεις που λάμβαναν χώρα στη Παιδιατρική Πτέρυγα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Αλεξανδρούπολης, αλλά και σε δράσεις σχετικές με παιδιά προσφύγων που φιλοξενούσε η πόλη. Η ενασχόληση της αυτή, την οδήγησε στην παρακολούθηση και ολοκλήρωση του επιμορφωτικού σεμιναρίου του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης, «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Επιπλέον, παρακολουθεί το επιμορφωτικό σεμινάριο « Σχολική Ψυχολογία» του ίδιου Πανεπιστημίου. Πρόσφατα έγινε διπλωματούχος του Διαπανεπιστημιακού Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση».
Η κα Φυτιλή Νικολέττα Σοφία φοίτησε στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της συμμετείχε στην καθημερινότητα ενός φιλανδικού παιδικού σταθμού, ερχόμενη σε επαφή με το σκανδιναβικό μοντέλο εκπαίδευσης και της παιδαγωγικής του δάσους, μέσω του προγράμματος Erasmus Plus στη Jyvaskyla. Έχει εκπαιδευτεί στην Μοντεσσοριανή φιλοσοφία και πρακτική στο σχολικό εγχείρημα Μικρό Δέντρο και τον Φεβρουάριο του 2023 εκπαιδεύτηκε στην παιδική Yoga μέσω του φορέα YogaAlliance Greece. Τέλος, παρακολουθεί το επιμορφωτικό σεμινάριο Ανθρώπινα Δικαιώματα και Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο εκπαιδευτικό κέντρο επιμόρφωσης και κατάρτισης ATHENA.
Η κα Χριστοφίδου Αναστασία είναι απόφοιτη του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Παράλληλα με τις σπουδές της είχε συμμετάσχει εθελοντικά σε Erasmus + πρόγραμμα στην Pontevedra της Ισπανίας με τίτλο «Solidarity without Borders». Επιπροσθέτως, έχει εργαστεί ως Childcare Assistant αποκτώντας εμπειρίες με ξενόγλωσσα και δίγλωσσα παιδιά. Τέλος, παρακολουθεί το Επιμορφωτικό Σεμινάριο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Παντείου Πανεπιστημίου στην Ειδική Αγωγή.
Η κα Νότα Αλεξάνδρα είναι απόφοιτη του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατά την διάρκεια των σπουδών της παρακολούθησε σεμινάρια της Παιδαγωγικής Σχολής με θεματικές την Τεχνολογία, την Ψυχολογία των παιδιών, το Παιχνίδι και τις Πρώτες Βοήθειες. Επιπλέον έχει παρακολουθήσει το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή: Διαφοροποιημένες Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις» του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkPrivacy policy