Η κα Νενέρογλου-Πεταλωτή Κατερίνα σπούδασε στο Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της φοίτησε στο Κatholieke Hogeschool Zuid-West-Vlaaderen, του Βελγίου, καθώς επίσης έκανε την πρακτική της άσκηση στο “Il Pratone ex I.P.P.A.I.” Genova, της Ιταλίας. Ασχολήθηκε με τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των ευρωπαικών χωρών, καθώς παρευρέθηκε για εκπαίδευση σε Μοντεσσοριανά σχολεία (Ιταλία) και σχολεία Φρενέ (Βέλγιο). Είναι κάτοχος του διπλώματος Montessori Early Childhood Teacher Diploma του North American Montessori Center. Παράλληλα συμμετείχε στο study group “Dialogues on Education” του Reggio Emilia, ενώ έχει παρουσιάσει σε Διεθνές Συνέδριο εμπειρίες απο το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος, Μ.Α. Ιnterior Design / Childcare Design στο University of Central Lancashire, ενώ πραγματοποιεί τις σπουδές της στον Ελληνικό Πολιτισμό του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Επιπροσθέτως, έχει εξειδικευτεί στην Ειδική Αγωγή και στις Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία ΕΚΠΑ, καθώς εργάστηκε με παιδιά με ειδικές ανάγκες στην προσχολική ηλικία μέσω της παιχνιδοθεραπείας και της εικαστικής ψυχοθεραπείας.
Η κα Νενέρογλου Νάνσυ ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα ‘Ψυχολογίας’ και τις μεταπτυχιακές σπουδές της στη ‘Συμβουλευτική Ψυχολογία’ στο University of Sheffield, όπου έκανε τη διατριβή της πάνω στη σχέση γονέα και παιδιού μεταξύ διαζευγμένων και μη διαζευγμένων οικογενειών. Εκπαιδεύτηκε στην Κλινική Νευροψυχολογία της Μείζων Κατάθλιψης και Σχιζοφρένειας στο BPS Learning Centre. Είναι ψυχοθεραπεύτρια της Αφηγηματικής Ψυχοθεραπείας (Dulwich Center of Narrative Therapy).Επιπλέον, μετεκπαιδεύτηκε παίρνοντας εξειδίκευση στην ‘Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση’ (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας) και στην ‘Εκπαιδευτική Ψυχολογία’ (ΕΚΠΑ). Εκπαιδεύτηκε πάνω στο online therapy στο University of Sheffield καθώς επίσης και στη θεραπευτική προσέγγιση της βιοανάδρασης (biofeedback). Επιπροσθέτως, είναι συνιδρίτρια του παιδικού σταθμού και νηπιαγωγείου Reggio Θεσσαλονίκη με τη φιλοσοφία Reggio Emilia.
Η κα Αλεξανδρίδου Βιβή σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της μελέτησε το παιχνίδι, ως δυναμικό πλαίσιο μάθησης και ανάπτυξης στο νηπιαγωγείο. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση, θέτοντας για πρώτη φορά σε εφαρμογή το καινοτόμο πρόγραμμα: «Δασικό Νηπιαγωγείο», το οποίο παρουσίασε σε ημερίδες με θέμα τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις και τα καινοτόμα προγράμματα προσχολικής παιδαγωγικής. Έχοντας εργασθεί ως νηπιαγωγός σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα που υποστηρίζουν τη μάθηση στη φύση, απέκτησε ανάλογη εμπειρία και ειδίκευση στις εξωτερικές δραστηριότητες. Έχει επίσης πραγματοποιήσει παράλληλη στήριξη σε παιδιά με ειδικές ανάγκες, ενώ ασχολείται με την δημιουργική γραφή παραμυθιών ύστερα από τη συμμετοχή της σε αντίστοιχο εργαστήριο.
Η κα Ζουμπατιανού Θάλεια Στέλλα φοίτησε στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στον πολυπολιτισμικό εναλλακτικό παιδικό σταθμό και νηπιαγωγείο “Kinder Barcelona” στη Βαρκελώνη, δουλεύοντας με δίγλωσσα και τρίγλωσσα παιδιά. Η φιλοσοφία του σχολείου αυτού εμπνέεται από τις αρχές της Dr Emmi Pikler. Eπιπροσθέτως, παρακολούθησε τα εκπαιδευτικά προγράμματα διαφόρων παιδικών σταθμών σε Ελλάδα και Ισπανία. Αυτή η εκτεταμένη της έρευνα αποτέλεσε το υλικό της πτυχιακής της εργασίας με τίτλο: «Οι Ψυχολογικές Επιδράσεις από την Επιβολή Ορίων στη Ζωή των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας. Απόψεις Γονέων και Παιδαγωγών. Συγκριτικά Δεδομένα από Ελλάδα και Ισπανία». Είναι κάτοχος του διπλώματος Montessori Infant/Toddler (0-3), από το North American Montessori Center , καθώς και πιστοποιημένη εκπαιδευτής βρεφικής κολύμβησης από το διεθνές δίκτυο Birthlight. Ασχολήθηκε με την σωματική έκφραση στην προσχολική ηλικία, εμβαθύνοντας τις πρακτικές της στην ανάπτυξη της καλής επικοινωνίας του σώματος, του μυαλού και των συναισθημάτων, μέσα από την κίνηση και τον συντονισμό των μελών του σώματος.
Η κ.α Κουϊτζόγλου Σταυρούλα σπούδασε στο Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα. Έχει εργαστεί σε σχολική μονάδα ως υπεύθυνη συντονίστρια για τα μαθήματα στη φύση (δασικό σχολείο) καθώς και ως υπεύθυνη τμήματος σε εκπαιδευτικά προγράμματα και summer camps στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ. και Χ.Α.Ν Καλαμαριάς. Ακόμα είναι σπουδάστρια στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης στο τμήμα της Άρπας. Έχει εκπαιδευτεί σε σεμινάρια ( The basics of Nonviolent Communication, Outdoor Pedagogue Training The Danish Forest & Nature School, Θεατρικό εργαστήριο Κ.Θ.Β.Ε κ.α) , πάρει μέρος σε συνέδρια Μουσικής και Τέχνης και συμμετάσχει σε διάφορα φεστιβάλ ( SKG Bridges uprising art and cultural festival, Παραθυνούλης, Παύλου Μελά )
Η κα Δήμητρα Αρματά φοίτησε στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο Reggio Θεσσαλονίκη, προσέγγιση Reggio Emilia. Ασχολήθηκε με τη σωματική έκφραση καθώς έχει πολυετή ενασχόληση με τον χορό. Toν Μάρτιο του 2021 συμμετείχε στον πρώτο κύκλο σεμιναρίων του Institute Reggio Greece σε συνεργασία με το Reggio Children της Ιταλίας εμβαθύνοντας τις γνώσεις της στις αρχές της φιλοσοφίας του Reggio Emilia.
Η κα Αλκμήνη Μπαΐρα, απόφοιτη του Μουσικού Σχολείου Σερρών, σπούδασε στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών της σπουδών πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση ως καθηγήτρια Αγγλικών σε πειραματικό λύκειο της πόλης καθώς και σε δημοτικό. Επιπλέον, φοίτησε για ένα εξάμηνο στο πανεπιστήμιο της Lleida στην Ισπανία στα πλαίσια του προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών Erasmus. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές στην Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών στο ίδιο τμήμα, εμβάθυναν περαιτέρω στην ενσωμάτωση τεχνών στη γλωσσική εκμάθηση (εικαστικών, θεάτρου, λογοτεχνίας, μουσικής , πολυαισθητηριακού παιχνιδιού) και στη διδασκαλία ξένων γλωσσών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες . Ως απόφοιτη μεταπτυχιακή φοιτήτρια, έλαβε υποτροφία παρακολούθησης για ένα τριήμερο winter school στο πανεπιστήμιο της Κολωνίας με θέμα «Biliterate Development in Diverse Contexts». Τέλος, για τη μεταπτυχιακή της διατριβή συνεργάστηκε με το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης για την πιλοτική ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση υλικού CLIL-Content and Language Integrated Learning, μιας ολιστικής μεθόδου συνδυασμένης εκμάθησης επιστημονικού αντικειμένου και ξένης γλώσσα. Όσον αφορά στην εργασιακή της εμπειρία, από το 2014 εργάζεται ως καθηγήτρια Αγγλικών κυρίως σε παιδιά αλλά και σε ενήλικες, τόσο σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών όσο και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Έχει επίσης εργαστεί εθελοντικά ως language/workshop specialist στα εργαστήρια της ομάδας «Πολύδρομο», μιας διεπιστημονικής ομάδας για τη διγλωσσία και τον πολυπολιτισμό στην εκπαίδευση και την κοινωνία.
Η κα Ιωαννιδου Βασιλική αποφοίτησε από το τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε στο πρόγραμμα Erasmus για σπουδές στην Νορβηγία, όπου είχε την δυνατότητα να κάνει πρακτική άσκηση σε παιδικό σταθμό που εμβαθύνει στις υπαίθριες δραστηριότητες. Ολοκλήρωσε τη πτυχιακή της εργασία με τίτλο «Outdoor activities στα προσχολικά κέντρα της Νορβηγίας» μέρος της οποίας παρουσίασε στα πλαίσια του Διεθνούς Συνεδρίου Προσχολικής Αγωγής. Με το πρόγραμμα Erasmus Plus εργάστηκε στο σχολείο Escuela Infantil Reggio στην Μαδρίτη, του οποίου η φιλοσοφία εμπνέεται απο τις αρχές του Reggio Emilia, της Dr. Emmi Pikler, και της Practica psicomotriz Aucouturier.
Η κα Αγαπίου Παναγιώτα φοίτησε στο τμήμα Βρεφονηπιοκομίας και Ειδικής Αγωγής του δημοσίου ΙΕΚ Ευόσμου. Κατα τη διάρκεια των σπουδών της, πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Reggio- Θεσσαλονίκη, προσέγγιση Reggio Emilia από όπου ενστερνίστηκε στοιχεία της φιλοσοφίας και της μεθοδολογίας της εκλεκτιστικής παιδαγωγικής αυτής. Επιπροσθέτως, εκπαιδεύτηκε παίρνοντας πιστοποίηση στο ετήσιο πρόγραμμα «Παιδοψυχολογία» του Κ.Δ.Β.Μ.1, πιστοποιημένο από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Υπουργείου Παιδείας (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π).
Η κα. Εμμανουέλα Στρογγύλη Τσιώτσιου είναι απόφοιτος του Τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση μέσω του προγράμματος Erasmus Plus στο πολυπολιτισμικό σχολείο «Montessori Children’s House» στη Σόφια, δουλεύοντας με δίγλωσσα και τρίγλωσσα παιδιά. Κατέχει πιστοποίηση από το International Montessori Institute (IMI) στα Montessori Arts (3-6 ετών) και Montessori Mathematics (3-6 & 6-12 ετών). Παράλληλα, έχει επιμορφωθεί σχετικά με την παιδαγωγική Reggio από το διεθνές δίκτυο Reggio Children και το Reggio-Inspired Institute του Lesley University. Επιπλέον, ξεκίνησε τις σπουδές στο Δημοτικό Ωδείο Θεσσαλονίκης στα ανώτερα θεωρητικά της μουσικής, ενώ έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της και είναι κάτοχος του πτυχίου «Ειδικό Αρμονίας» του Αλεξάνδρειου Ωδείου Θεσσαλονίκης. Τέλος, πραγματοποιεί τις σπουδές της στην «Μουσικοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις» στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σχεδιάζοντας το δικό της πρόγραμμα μουσικοθεραπείας για παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης ηλικίας 3-6 ετών.
Η κα Θωμοπούλου Κωνσταντίνα φοίτησε στο τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη φιλοσοφία Reggio Emilia, πραγματοποιώντας έτσι την πρακτική της άσκηση στο Reggio Θεσσαλονίκη, προσέγγιση Reggio Emilia, όπου ενστερνίστηκε τη φιλοσοφία. Η εμπειρία της αυτή λειτούργησε ως ερέθισμα για την εκπόνηση της πτυχιακής της εργασίας με θέμα «Reggio Θεσσαλονίκη: Η κρίσιμη κατάσταση του κωρονοϊού, ο τρόπος διαχείρισης της καραντίνας και η στρατηγική επανόδου μετά από αυτή.» όπου ερεύνησε και ήρθε σε επαφή με τις καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους και προσεγγίσεις του Reggio Emilia, μέσα από το Reggio Θεσσαλονίκη. Είναι κάτοχος πιστοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος «Hanen “Teacher Talk”: Διεθνώς Πιστοποιημένο Προγραμμα Hanen για Επαγγελματίες Πρώτης Παιδικής Ηλικίας.» , από το κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου εκπαιδεύτηκε πάνω σε πρακτικές για την γλωσσική ανάπτυξη και κοινωνικοποίηση παιδιών προσχολικής ηλικίας με ή χωρίς αναπτυξιακές και γλωσσικές δυσκολίες. Επιπροσθέτως, βρίσκεται σε εξέλιξη η εκπαίδευση της πάνω στο δίπλωμα Montessori Early Childhood (3-6), από το North American Montessori Center.
Η κα Μαρή Μαρία – Κωνσταντίνα είναι απόφοιτη του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (2015). Κατά τη διάρκεια των σπουδών
της συμμετείχε στο πρόγραμμα Erasmus για σπουδές στο Ελσίνκι της Φιλανδίας, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις της με ένα από τα πιο καινοτόμα και εξιδεικευμένα συστήματα εκπαίδευσης πανευρωπαϊκά. Επίσης, μέσω του Erasmus-plus πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Ελληνικό νηπιαγωγείο του Λονδίνου, όπου εργάστηκε με δίγλωσσα παιδιά, παρακολουθώντας και ενισχύοντας την μαθησιακή διαδικασία. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών «Education Management» του Πανεπιστημίου Kings College του Λονδίνου, ενώ έχει ολοκληρώσει τον κύκλο σεμιναριακής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, με τίτλο «Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες». Μετά το τέλος των μεταπτυχιακών της σπουδών, παρέμεινε στην πόλη του Λονδίνου όπου εργάστηκε στην σχολική μονάδα «Thomas Gamuel Primary School», αποκτώντας γνωστικές και εμπειρικές δεξιότητες πάνω στο βρετανικό σύστημα προσχολικής εκπαίδευσης. Παράλληλα με τις σπουδές της, έχει πολυετή ενασχόληση με την φυσική αγωγή μέσα από τον χορό, (κλασσικό μπαλέτο και σύγχρονο χορό).
Η κα Καζαντζή Χριστίνα φοίτησε στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Κατά την διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο πολυπολιτισμικό «Σχολείο της Φύσης» στην Σουηδία «Gothenburg’s preschool». Ενώ παράλληλα, πραγματοποίησε έρευνα με γνώμονα την φιλοσοφία του σχολείου για την εκπόνηση της διπλωματικής της εργασίας με τίτλο: « Ζητήματα φύλων στην προσχολική αγωγή: η περίπτωση ενός πολυπολιτισμικού παιδικού σταθμού στην Σουηδία». Επίσης, η ίδια πλέον φοιτά στο τμήμα Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης όπου ασχολείται με τις νέες τεχνολογίες όπως η βιντεοτέχνη και η κινούμενη σχεδίαση ενώ το κύριο καλλιτεχνικό της έργο αποτελείται από χαρακτικά. Ακόμα, έχει συμμετάσχει στο πρόγραμμα δια βίου μάθησης «Θεραπεία Μέσω Τέχνης με Έμφαση στα Εικαστικά» του Πανεπιστημίου Αιγαίου, όπου έχει πιστοποιηθεί. Τέλος, έχει εργαστεί στον τομέα της δημιουργικής απασχόλησης αλλά και έχει δουλέψει με παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Η κα Δεμερτζή Χριστίνα ειναι απόφοιτη του τμηματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας Φλώρινας (2013). Εχει παρακολουθήσει τον σεμιναριακο κυκλο σπουδων για το συστημα Braille απο τη σχολή τυφλών Θεσσαλονίκης. Ειναι κάτοχος των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών «Comparative Literature » και «Children’s Literature and Literacies» απο το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου και της Γλασκώβης αντίστοιχα.
Στη συνέχεια εργάστηκε σε διάφορα νηπιαγωγεία του Λονδίνου όπου και είχε τη θέση της Room Leader αποκτώντας εις βάθος γνώσεις και εμπειρία στο βρετανικό σύστημα προσχολικής εκπαίδευσης.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkPrivacy policy